Casa de vara Brukenthal

Posted: iunie 30, 2011 in Monumente istorice
Etichete:, , , , , ,

Am sa imi indrept atentia spre o casa declarata monument istoric , o casa pe care am vazut-o de pe balconul fostului domiciliu timp de foarte multi ani . Este vorba de casa de vara a baronului Samuel Von Brukenthal , sau cum il alintau prietenii ” Samy” . Zic si eu , ca nu a facut parte din anturajul meu ca sa stiu exact cum ii ziceau , ce sa faci , nu frecventam aceleasi cercuri , el cu spuma , eu cu depunerile. Dar gata cu prostiile ca deviem de la subiect . Respectivul conac a fost construit in sec XIII , dar nu pare sa fie vorba de era noastra . Adresa la care este situat acum se afla  intr-o zona ultracentrala numita de catre topografi „zona zero” ( mai bine ii ziceau „zona crepusculara ” ca nu e departe ) , o parte a orasului in care preturile locuintelor sunt demne de comparat cu statiuni renumite din lume ; degeaba , arata ca dupa razboi si nu cred ca va avea parte de un tratament cosmetic in urmatorii ani . As vrea sa stiu ce reactie ar avea cunoscutul baron despre casuta lui de vacanta , dar cum nu cunosc nici o vrajitoare , sau vreun medium de incredere am sa ma limitez la imaginatia proprie. Acum va las in compania pozelor ce urmeaza . Vizionare placuta !!!

Comentarii
  1. Vali spune:

    Mare dreptate ai Octavian !!!

  2. cristina spune:

    ei, si tu acum.. o fi lasat omul, cu limba de moarte, ordin… sa nu se atinga nimeni de casa lui. 🙂 imi place plasa de sub balcon… decat sa renovam, ca sa nu ii cada cuiva in cap, mai bine improvizam, nu? :))

  3. Cristina Vasile spune:

    Nu pot sä cred cä balconul schiop mai este la locul lui. De cel putin douäzeci de ani nici o schimbare….Amintiri din copilärie de Octavian Doda.

  4. Flash spune:

    mesage from the dark side: Samy e bine:)

    din pacate ai dreptate … Sibiul exista doar pe str. N.Balcescu si str.Balea … doar aceste strazi sunt ingrijite, renovate … etc 🙂

  5. Airo Sibiu spune:

    Strada Balea arata bine…unii stie de ce….

  6. flash spune:

    DODA … sa stii ca Johannis iti viziteaza blogul :))
    dupa ce am scris ca strada C.Noica e vai de ea si bla bla … au inceput sa o repare :)) deci … Johannis este cititorul tau 😛 … alles gute

  7. Flash spune:

    concluzie … fa poze Doda la zone defavorizate din Sibiu … poate asta e solutia ca acest oras sa arate din nou bine … sa nu mi fie ca dupa bombardament 🙂

  8. Seful Tau spune:

    Nu va suparati, da… e din Sibiu aceasta coliba sau din Praga? Ahh, da, ofer imprumut cu dobanda avantajoasa masoneriei romane si primarului respectiv, pentru tencuiala orange si geamuri termopan, ca e pacat de vecini sa le fie rusine ca locuiesc pe acea strada.
    Si poate peste putin timp cand Sibiul va organiza jocurile Olimpice 2013, va fii si orasul asfaltat. Macar 80%. Multumesc.

Lasă un comentariu