Orasul de carton

Posted: iunie 30, 2011 in "Zone de vis"
Etichete:, , , , ,

Astazi am depasit cu putin granita orasului Sibiu si m-am mutat spre orasul de pe malul Oltului , mai exact „orasul de carton”. Situat in apropierea metropolei Avrig, orasul de carton este o colonie a acestuia, fiind infintata odata cu constructia barajului Avrig de pe raul Olt . Mai exact, au adus  in trenuri personale, sau cine stie, muncitori de prin toata tara, le-au construit niste baraci ca sa poata  locui  in acestea pe perioada constructiei si dupa ce au terminat treaba, s-au spalat cu acestia pe cap. Cu barajul gata, nimic alceva de munca si neavand locuri spre care sa se indrepte, s-au stabilit aici, si-au intemeiat familii, si au luat viata in piept. Problema ca baracile nu au fost facute sa reziste ca piramidele, in care dupa ce ” umflai coada „, te mutau definitiv  si au inceput sa se degradeze. Cine a avut posibilitati a renovat, a construit cate ceva, dar cine nu a putut, a lasat totul in voia anilor, iar ce a ramas se poate vedea in scurtul material foto ce va urma . Zic scurt ca nu am stat sa pozez fiecare colt , ci am incercat sa surprind esentialul povestii, o poveste de viata a oamenilor mutati in era comunista, o poveste pe care cei de dupa ’89 au uitat-o si de care isi aduc aminte doar cand vin cu promisiuni in campania electorala.  Vizionare placuta !!!

 

Comentarii
  1. Vali spune:

    Interesanta activitatea ta ! Spor in continuare 🙂 !!!

  2. Vali spune:

    Astept noi materiale !!! Sunt foarte curios cu ce ne mai impresionezi 🙂

  3. super frumoase pozele Doda 🙂 ai deprins tehnici de fotografiere performante huh:P?
    Ana

  4. Airo Sibiu spune:

    Imi place la „orasul” asta numarul de antene parabolice, care e direct proportional cu numarul de case si invers proportional cu nivelul de trai de acolo.

  5. cata spune:

    Daca nu ati stiut majoritatea baracilor au fost renovate.

  6. kata spune:

    Da io tot nu am inteles ce va intereseaza pe voi asa de mult ce e akolo ???

    • dodaoctavian spune:

      Pai nu ne intereseaza intr-un mod aparte , ideea era sa prezentam mai multe zone „defavorizate” pe care autoritatile le-au „uitat” . Dupa cum poate toata lumea observa , peste tot se renoveaza doar centrele oraselor si zonele rezidentiale unde cetatenii au diferite functii . Restul „ciuciu”. Numai bine !!!

  7. kata spune:

    Si numele de ‘Orasul de Carton’ de unde vine???

    • dodaoctavian spune:

      Numele mentionat mai sus nu imi apartine , daca il cauti pe google ai sa vezi ca e folosit in mai multe articole. Eu unul de acolo l-am preluat.

Lasă un comentariu